با سلام

بخش تبلیغاتی گروه اینترنتی میخک یک طرح بسیار مناسب و حتی میتوان گفت بسیار عالی را برای تمامی کاربران چه نمایش دهندگان و چه تبلیغ دهندگان ارائه کرده که در نوع خود بی نظیر است .

در این طرح ما قصد داریم به کسانی که استعداد و علاقه و فن بیان یک بازاریاب را دارند فرصت بسیار مناسبی را ارائه دهیم که توسط این طرح درآمد خود را چندین برابر کنند علاقه مندان برای استفاده از این طرح ابتدا باید به عنوان یک تبلیغ دهنده عضو سیستم شده و کدی را شبیه تصویر زیر دریافت کنند .

 amoozesh bazaryabi

بازاریابان توسط کد بالا خواهند توسط 30 درصد از هزینه هر تبلیغی را که توسط شخص معرفی شده ایجاد میشود را به عنوان پورسانت خود دریافت کنند.

یعنی با این کد بازاریاب های عزیز و علاقه مندان به این طرح کسانی را برای ایجاد تبلیغ به سیستم تبلیغاتی میخک راهنمایی میکنند و بعد از افزایش اعتبار یا ایجاد تبلیغ توسط آنها 30 درصد از هزینه های صورت گرفته توسط تبلیغ دهنده را به عنوان پورسانت به صورت کاملا اتوماتیک به موجودی شما اضافه میشود و شما میتوانید این موجودی را با درخواست واریز و ارسال شماره حساب از طریق مرکز پیام به حساب بانکی خود انتقال دهید و یا در سیستم تبلیغاتی میخک دات نت تبلیغ ایجاد نمایید .

با توجه به اینکه در سیستم تبلیغاتی میخک طرح های ویژه ای هم برای تبلیغات است مخصوصا طرح ویژه نمایش و کلیک های نامحدود شما میتوانید به راحتی درامد خود را از این طریق افزایش دهید خوشبختانه سیستم ما بازدهی مناسبی داشته و این نکته باعث ایجاد تبلیغ های زیادی در سیستم شده است که جای شکر گذاری دارد .

حال ممکن است شخص معرفی شده هزار تومان در سیستم هزینه کنید و یا ممکن است 100 هزار تومان به هر حال خودتان اگر حساب کنید خواهید دید سیستم تبلیغاتی میخک بیشترین پورسانت را میدهد حتی شاید پورسانت ارائه شده توسط ما از سیستم های همکاری در فروش هم بیشتر باشد این نکته را هم از یاد نبرید که فروش جایگاه تبلیغاتی از فروش محصول پر سودتر است چون همان کسانی که میخواهند محصول بفروشند بالاخره باید جایی تبلیغ کنند یا نه ؟

در حال حاضر این پورسانت نسبت به بیشتر سیستم ها بیشترین پورسانت است و امیدوارم که علاقه مندان در استفاده از این طرح موفق باشند .

 

آموزش نحوه جذب افراد علاقه مند برای درج تبلیغ در سیستم تبلیغاتی میخک :

شما برای جذب افراد برای ایجاد تبلیغ در سیستم باید همواره صداقت و دوری از بزرگ نمایی و روش های بهتر معرفی کردن خدمات سیستم تبلیغاتی میخک را در پیش بگیرید یعنی باید بدانید که چگونه امکانات سیستم را برای خریدارن تعریف کنید که شخص هیچ ابهامی نداشته و بلکه به روش های تبلیغاتی سیستم تبلیغاتی میخک هم علاقه مند شود البته نباید به هیچ وجه از بزرگ نمایی استفاده کنید چون اینکار شاید در کوتاه مدت برایتان مناسب باشد اما اگر میخواهید همیشه از درآمد خود لذت ببرید باید سعی کنید در کارتان صداقت داشته و در خریدارن اعتماد ایجاد کنید اعتمادی که در آینده باعث برگشت دوباره شخص برای خرید تبلیغ گردد .

چگونه و در کجا باید به دنبال تبلیغ کننده بگردیم ؟ :

1 – ایجاد تاپیک های معرفی سیستم در انجمن ها 2 – شرکت های خدماتی 3 – سایتهای اجتماعی 4 – صفحات پربازدید و پر تجمع در اینترنت 5 – غیره

 

چه کسانی برای ایجاد تبلیغ علاقه مندند ؟ :

1 – مدیران سایت ها 2 – مدیران فروشگاه ها 3 – صاحبان مهارت 4 – مدیران شرکت های خدماتی 5 – غیره

 

روشهای معرفی خدمات و طرح های تبلیغاتی و امکانات سیستم :

1 – معرفی حرفه ای و کاربردی سیستم که میتوانید از توضیحات موجود در صفحه اول سایت تبلیغاتی میخک هم استفاده نمایید .

2 – توضیح و ارائه روش ها و انواع و قیمتهای درج آگهی

3 – توضیح امکانات فنی سیستم که میتوانید از توضیحات موجود در بخش تبلیغ دهندگان هم استفاده نمایید .

4 – معرفی طرح های ویژه که در بخش اخبار و اطلاعیه ها میتونید از روند آنها باخبر شوید .

5 – پاسخگویی به سوالات آنها و رفع ابهامات

 

با انجام این روش ها و یک مقدار تلاش و اعتماد به کار خود میتوانید یکی از موفقترین افراد باشید . میدانم این توضیحات شاید کافی نباشد ولی برای علاقه مندان فقط نمایش راه کافی است .

 

با تشکر مدیریت بخش تبلیغاتی گروه اینترنتی میخک

دسته بندی : خبری, عمومی
  • Link Not Found
  • ۱۱ دیدگاه به ثبت رسیده است .

    1. ارش گفت:

      سلام.شما که لینک دادی یه کد بنر هم برای این کار طراحی کن

    2. محمد گفت:

      با سلام

      مطمئنا کذب محض است!

      شرح کذب با یک مثال:

      شما بابت هر کلیک 20 تومان دریافت می کنید که 18 تومان آن می رسد به نمایش دهنده و در واقع شما 2 تومان سود می کنید، اما با روش فوق شما باید 6 تومان به معرف بدید و این یعنی ضرر برای شما. پس مطمئنا یک جای کار می لنگد.

      • مدیر گفت:

        دوست عزیز ما با اینکار اعضای تبلیغ دهنده خود را افزایش میدهیم یعنی ما با اینکار تبلیغ دهنده بیشتری رو جمع میکنیم و آنها صد در صد در آینده هم از ما خرید خواهند کرد ما به فکر آینده هستیم وگرنه خودمان هم میدانیم سود اینکار برای ما فعلا کم است اما در آینده دیگر نیازی به معرفی سیستم نخواهیم داشت مثلا فردی که از سیستم ما تبلیغ خریده حتما دفعه بعد در طرح های تشویقی شرکت خواهد کرد و این یک پیروزی بزرگ برای سیستم است .

    3. علی گفت:

      حافلا این لینک را از کجا برداریم یعنی تو کجای منو میشه پیداش کرد من خلیل وقته عضوم ولی تا حالا این کد را ندیدم

    4. mehrdad گفت:

      ما باید به سیستم شما تبلیغ دهنده معرفی کنیم یا نمایش دهنده ؟
      توی لینک من عضویت هر دو نشون داده میشه این 30% مال کدوم یکیه ؟

    5. علی گفت:

      من خیلی وقته عضوم ولی تا حالا این لینک را ندیدم

    6. مدیر گفت:

      @علی
      آخه باید به عنوان تبلیغ دهنده عضو شوید

    Leave a Reply