با سلام

طبق قولی که به اعضا داده بودیم قیمت نمایش ها برای نمایش دهندگان عزیز و کاربران دلسوز سیستم تبلیغاتی میخک از 2 ریال به 3 ریال افزایش یافت و انشاالله بزودی زود از 3 ریال هم بیشتر خواهد شد . البته شاید یکم این ور اونور بشه اما بالاخره افزایش رو میدیم . اما قیمت درج تبلیغات در سیستم تبلیغاتی میخک هم تغییراتی داشت قیمت نمایش ها از 3 ریال به 6 ریال افزایش یافت و قیمت درج تبلیغ بصورت روزانه هم از 3000 ریال به 4000 ریال افزایش یافت و همینطور قیمت تبلیغات پاپ آپ هم از ده هزار تومان به 12 هزار تومان برای یک هفته و یک ماه هم از چهل هزار تومان به 45 هزار تومان افزایش یافت و قیمت کلیک ها هم ثابت ماند و همان 250 ریال برای هر کلیک است .

نمایش دهندگان عزیز توجه داشته باشند که خوشبختانه سیستم تبلیغاتی میخک با این افزایش یک رکورد جدیدی در ایران زد همانطور که میدونید کاربران ما قادرند همزمان از دو روش نمایشی و کلیکی درآمد داشته باشند و میتوانند از این به بعد برای هر نمایش 3 ریال و برای هر کلیک 200 ریال دریافتی داشته باشند .

توجه : نمایش دهندگان عزیز به نظرتون بهتر نیست بجای استفاده از چندین سیستم تبلیغاتی از یک سیستم استفاده کنید که سرعت لود سایتتان کم نشود ؟ ما خیلی از سایتها رو موقع تایید میبینیم که سرعت لودشان بسیار کمه و کلی هم کد تبلیغاتی گذاشتند .

قابل توجه اعضای کلیک طلا : اگر اخبار سیستم رو پیگیر باشید از اتفاقات اخیر به خوبی اطلاع خواهید داشت که کلیک طلا چه کار ناشایستی انجام داده و با کدهای غیر استاندارد خودش به کلی از سیستم های دیگر ضرر زده ما باز هم سعی خواهیم کرد با مدیرش تماس بگیریم و ازشون بخواهیم کدشون رو اصلاح کنند اما اگه اینطوری پیش بره مجبوریم کار دیگه ای بکنیم البته کاری نخواهیم کرد که به سیستمشون صدمه ای برسه ما فقط قصدمون ارتقا کیفیت خدمات خودمون هست و شاید با افزایش قیمت ها بتونیم ایشون رو از این کارشون پشیمان کنیم .

امید بر این است که انشاالله بتوانیم بیشترین درآمد رو برای اعضای عزیز به ارمغان بیاوریم .

 

با تشکر

مدیریت سیستم تبلیغاتی میخک

دسته بندی : خبری
  • Link Not Found
  • ۲ دیدگاه به ثبت رسیده است .

    1. Edris گفت:

      فوق العاده ست!!!

    Leave a Reply