این روزها داشتن درآمد نقش بسیار مهمی رو در زندگی بازی میکند البته از همون آغاز تمدن ها قضیه اینطوری هست و خواهد بود . یک سایت یا وبلاگ هم برای رشد خود به یک چیز خیلی طبیعی بنام پول نیاز دارد اما امان از دست برخی افراد که مانع از اینکار هستند . درسته ما مشکل کدها رو با بلاگفا حل کردیم ولی اگر میخواهید از اینترنت درآمدی داشته باشید بهتره از بلاگفا کوچ کنید درسته بلاگفا یک سیستم بسیار قوی و ساده برای وبلاگ نویسی است اما اگر میخواهید درامدی داشته باشید بهتره از بلاگفا برید چون این سیستم رشد شما را در اینترنت محدود خواهد کرد و فقط یک وبلاگ نویس ساده خواهید بود البته یک حیقیقتی هم هست اون هم اینکه بلاگفا از همه سیستم ها برای وبلاگ نویسی یه سر و گردن بیشتره چون هم ساده است و هم کار باهاش راحته و هم به قوانین خودش یعنی حفظ حق وحقوق کاربران پایبند است اما یک حقیقت دیگر هم این هست که برای داشتن درآمد مناسب از سیستم های تبلیغاتی کلا باید از بلاگفا دوری کرد چون یک روز کدها رو بلوکه میکنه یک روز کدها رو بدون اطلاع کاربر حذف میکنه یک روز قالب رو ریست میکنه و یه روز هم ممکنه وبلاگتون رو حذف کنه . بهترین کار انتقال مطالب خود به سایر سیستم های وبلاگدهی است همچون :

میهن بلاگ ( پرامکانات ترین سرویس )

پرشین بلاگ ( قدیمی ترین سرویس دهنده ایرانی و بهترین و یکی از بهترین گزینه ها برای کسب درآمد از اینترنت از طریق سیستم های تبلیغاتی هست ) 

بلاگ اسکای (  ساده و زیبا همچون بلاگفا و یکی از بهترین گزینه ها برای کسب درآمد از اینترنت از طریق سیستم های تبلیغاتی هست  )

رزبلاگ ( قوی و پرامکانات و با پشتیبانی مناسب و یکی از بهترین گزینه ها برای کسب درآمد از اینترنت از طریق سیستم های تبلیغاتی هست )

از همین الان منتقل بشید و در کنار وبلاگهای خود در بلاگفا یک یا چند وبلاگ هم در این سیستم ها داشته باشید تا یواش یواش از بلاگفا کوچ کنید . البته ما همیشه مشکلات کدهای بلاگفا رو حل خواهیم کرد از این لحاظ نگران نباشید .

امیدوارم سیستم هایی که براتون معرفی کردیم مفید واقع شوند.

اما کلام آخر :

داشتن درآمد برای وبلاگ = کوچ از بلاگفا

 

با تشکر

مدیریت سیستم تبلیغاتی میخک

دسته بندی : خبری
  • Link Not Found
  • ۷ دیدگاه به ثبت رسیده است .

    1. reza گفت:

      سلام سیستم های خوبی رو معرفی کردید من میخوام یه سیستم دیگه رو معرفی کنم
      iran.sc
      سرعت فوق العاده بالا قالب های متنوع
      لینک پست ها مناسب برای موتورهای جستجو
      قالب ها سئو شده
      و شاید از همه مهمتر بدون تبلیغات
      با قابلیت انتقال مطالب از بلاگفا

    2. قاصدک گفت:

      سلام پس دلیل اینک وقتی کد رو میذارم تو وب فرداش میام میبینم قالبو تنظیماتم پریده اینه که بلاگفا مخالف این تبلیغات هست درسته؟؟؟

    3. مهرداد گفت:

      سلام من هم به شدت با بلاگفا مخالفم چون هر روز داره محدودیت هاش رو زیاد تر می کنه من اکثر مطالب وبلاگهای بلاگفام رو به وبلاگ دیگم منتقل کردم .

      در جواب reza که گفته “و شاید از همه مهمتر بدون تبلیغات” باید بگم که سرویس های وبلاگدهی اول ها ممکنه بدون تبلیغ کار کنند ولی بعدا که مخارجشون بالا رفت مطمئن باشید تبلیغات هم قرار میدند مگه اینکه اسپانسر مالی دیگه ای داشته باشند . رزبلاگ سیستم خوبیه ایندکس های وبلاگهاش بالاست امکاناتش نسبت به بقیه خیلی بیشتره ولی تو کنترل پنل وبمستر ها پاپ آپ گذاشته !
      پرشین بلاگ هم سیستم خیلی قدیمیه و امکاناتش خیلی کمه . میهن بلاگ به درد فروشگاه اینترنتی می خوره چون تبلیغات بنری و … تو وبلاگهای فعال قرار نمی ده .

      نتیجه اینکه از بلاگفا فرار کنید ….

      • reza گفت:

        سلام
        ایران اس سی تماس با مدیریتش فوق العادس خیلی سریع جواب میدن یکبار تبلیغ اضافه کردن اونم کلی معذرت خواهی کردن بعد یک ساعته برداشتن گفتن لازم نکرده!
        البته سیستم های مشابهی که شما معرفی کردید خیلی قوی تر هستن چون خودشون رو نشون دادن این چند سال ولی خوب دیگه سیستم های نو پا مشکلات خاص خودشون رو دارن

    4. فروش گوشی کارکرده گفت:

      سلام،خسته نباشین،سایت جالب و پرمحتوایی دارین،مرسی.

    Leave a Reply